Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Ανοιξιάτικο haul( προϊόντα και ρούχα)

Γειά σας. Τον τελευταίο καιρό έχω πάρει  πολλά καινούρια πράγματα και ήρθε η ώρα να σας τα δείξω.  
Ας ξεκινήσουμε με ταπροϊόντα γιατι είναι πιο λίγα!
1. Avon- advance techniques Λάδι
  Το συγκεκριμένο λάδι κάθε φορά που μου τελειώνει το ξαναγοράζω! Το πέτυχα κιόλας σε προσφορά, έκανε 5ευρώ απο 10,50 που κάνει κανονικά. 

2. Galaxy color( eye and lip pencil) απόχρωση 114 
 
Το συγκεκριμένο μολύβι το πήρα απο την Αθήνα, απο ένα μαγαζί που λέγεται pink pussy και έκανε μόνο 1 ευρώ. Μου αρέσει η απόδοση του χρώματος και ότι έχει διάρκεια. Η αλήθεια είναι ότι το αγόρασα με επιφύλαξη γιατί σκεφτόμουν ότι κάνει μόνο ένα ευρώ και μπορεί να μην είναι καθόλου καλό και τέτοια, αλλά τελικαα μετάνιωσα που δεν πήρα και άλλα σε άλλες αποχρώσεις:(  

Σειρά έχουν τα ρούχα:) 
Από τα H&M ( που δεν έχουμε εδώ στο Ηράκλειο και εκνευρίζομαι για αυτό:P) 
1.  Μπλούζα που ανοίγει στο τέλος( Δεν μπορείτε να πείτε η περιγραφή μου είναι όλα τα λεφτά:p) 
 
 

Η συγκεκριμένη μπλούζα έκανε 9,99 και τη πήρα με 50% έκπτωση. Μου αρέσει που στο τέλος είναι ανοιχτή. Αυτό που με χαλάει σε αυτήν την μπλούζα είναι ότι τα μανίκια της είναι αρκετά μακριά και μου φαίνονται κάπως άκομψα! 

2. Μπλούζα basic 
  
 
Την συγκεκριμένη μπλούζα 
την πήρα και σε γκρί, γιατί μου άρεσε πάρα πολύ. Έκανε κανονικά 9,99 αλλά την πήρα 4,99! 

Από το  Pink woman 
 Αυτή η αθλητική μπλούζα έκανε κανονικά 7,99 αλλά την πήρα στις εκπτώσεις 3,99:) 


Από το bershka  
Εψαχνα  καιρό ένα μαύρο τζίν με σκισίματα και όταν ειδα το συγκεκριμένο το ερωτεύτηκα! Εκανε 29,99:) 

 

Αυτά είναι τα πράγματα που αγόρασα τον τελευταίο καιρό! Πείτε μου στα σχόλια ποιο σας αρέσει:) 
See you soon:* 

2 σχόλια: