Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

RouletteProject Pan

Γεια σας.  Σήμερα είμαι εδώ με ένα διαφορετικό άρθρο. Την ιδέα να κανώ το roulette project pan την πηρα απο την Αγγελική, έχει το  υπέροχο Beauty dust, που το έκανε! Δείτε το άρθρο της ΕΔΩ. 
Ουσιαστικά σε αυτό το project υπάρχουν κάποιες κατηγορίες, σε κάθε μια αντιστοιχεί ένα προιον σου, και διαλέγεις κάποιες στην τύχη και προσπαθείς να τελειωσεις τα προιοντα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Χρησιμοποίησα το σαιτ Random picker για να διαλέξω τις κατηγορίες που θα δείτε παρακάτω! Δινω στον ευατό μου 6 μήνες για να τελειώσω όλα αυτά τα προιόντα και μετά που θα τα τελειώσω θα κάνω review στα περισσότερα απο αυτά μιας και θα έχω μια πλήρης άποψη, αφού θα τα έχω τελειώσει.
  

 A product that you are loving: Galaxy color eye&lip pencil no 114 

 
Αυτό το μολύβι το αγαπώ γιατι είναι ένα υπέροχο κόκκινο- Μπορντό και επειδή μπορώ να το χρησιμοποιήσω και στα χείλη και στα μάτια. Έχω χρησιμοποιήσει λίγο, αφού το πήρα πριν λίγο καιρό, και θα δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να το τελειώσω μέχρι να τελειώσει αυτό το πρότζεκτ. 


Something fun:Claire's lip gloss 

 
Αυτό το lip gloss το έχω κάτι χρόνια και δεν το έχω τελειώσει ακόμα, αυτός ήταν ο λόγος που αποφάσισα να του δώσει μια θέση στο πρότζεκτ.

A product that you have a love/hate relationship with:Avon comp it mascara 

 
Την συγκεκριμένη μάσκαρα την έχω χρησιμοποιήσει αρκετά. Αυτό που αγαπάω πάνω σε αυτό το προιόν είναι πόσο μακριές κάνει τις βλεφαρίδες μου και ότι το χρώμα της είναι ένα έντονο μαύρο, άνω αυτό που δεν μου αρέσει σε αυτό το προιον είναι το βουρτσάκι της γιατί δεν με βολεύει και καθε φορά λερώνομαι! 


A new item in your collection:Avon πούδρα κατά την λιπαρότητα 

 
Την συγκεκριμένη πούδρα την είχε μια φίλη μου και την ζήλεψα και την πήρα και εγώ:p Την πήρα στην απόχρωση light  και τελικά δεν τεριάζει στην απόχρωση του δέρματος μου. Τώρα που θα μαυρίσω κιολας το καλοκαίρι πιστεύω ότι θα φαίνεται ακόμα πιο έντονα η διαφορά και για αυτό μάλλον δεν θα την πολυ χρησιμοποιήσω.

One of the oldest items in your collection: Rouge coloring alevres no 45 

 
Αυτό το κραγιόν το είχε η μαμα μου και μου το έδωσε όταν ήμουν μικρή. Είναι το πρώτο κραγιόν που είχα ποτέ! Επίσης είναι το μόνο κραγιόν που έχω και είναι σε nude απόχρωση.Εχεί μείνει λιγο ακόμα! 


An item that was a gift:
Rilken cromatics eyeshadow

 
Την συγκεκριμένη σκιά μου την πήρε δώρο η μαμά μου και από οτι φαίνεται και στην φωτογραφία, έχει φανεί ο πάτος της σκιας. Είμαι σχεδόν σίγουρη οτι θα καταφέρω να την τελειώσω! 


A drug store product: Achaid liquid soap-Boderm   

 
Το συγκεκριμένο καθαριστικό προσώπου είναι το αγαπημένο μου μέχρι τώρα! Καθαρίζει το δέρμα μου και νιώθω ότι δεν ξεραίνει καθόλου την επιδερμίδα μου.  Επίσης  είναι για πρόσωπα που έχουν πρόβληματα ακμής

A product that cost 10€ or less: Nivea beauty wine 8 


Αυτό το κραγιόν είναι το πιο ενυδατικο κραγιόν που έχω βάλει ποτέ! Είναι σχεδόν τελειωμένο και σας προτείνω να του ρίξετε μια ματιά γιατί είναι και φτηνό. 


Αυτά είναι τα προιόντα. Κάθε μήνα σχεδόν θα ανεβάζω updates με το πως τα πάω με τα προιόντα :) Ελπίζω να σας αρέσει αυτό το προτζεκτ γιατί είμαι αρκετά ενθουσιασμένη για αυτό!

See you soon :* 

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίο άρθρο! Καλή αρχή με το project σου! Σ'ευχαριστώ πολύ για την αναφορά :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή