Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Roulette project pan #1


Γειά σας κοριτσιά, τι κάνετε;
Πριν ένα μήνα σχεδον, ξεκινηςά το πρότζεκτ αυτό και σήμερα θα σας δείξω την προόδο μου μέσα σε αυτόν τον πρώτο μήνα του πρότζεκτ. Τα προιόντα που θα σας δείξω είναι αυτά που χρησιμοποίησα αρκετά έτσι ώστε να υπάρχει καποια διαφορά στην ποσότητα τους.  

Avon- πούδρα κατά την λιπαρότητα 

 
 

Αυτήν την πούδρα την χρησιμοποίησα αρκετά αυτόν τον μήνα αν και δεν το περίμενα γιατι τωρά που είναι καλοκαίρι δεν θελώ να βάζω πολλά πραγματά στο προσωπό μου. Πέρα απο το τι την χρησιμοποιήσα, μου επεσέ καταλάθος και έσωσα οσή περισσότερη πούδρα μπορούσα. Μέτα μου ξαναεπέσε και μου εσπασέ το καπάκι.. πρεπει να παω να κανω εξετάσεις γιατι μου πεφτουν πραγματά :p 

colourings lipstick no45 
 

Το συγκεκριμένο κραγιόν το φορούσα συνέχεια αυτόν τον μήνα γιατί έκανα διάφορους συνδυασμούς με αυτό. Σε λιγό μου τελειώνει και πρεπει να βρω άλλο σε μια παρόμοια απόχρωση, πράγμα που είναι δύσκολο γιατί ειναι κατι ενδιάμεσο σε κάφε και μωβ.

Avon -comb it mascara 
 

Έχω περάσει την μέση αυτής την μάσκαρας και σε λίγο θα μου τελειώσει. Σας την έχω δείξει πολλές φορές αλλά μολις μου τελειώσει θα κάνω ένα αναλυτικό review για αυτην, ή αν θέλετε μπορώ να κάνω ενά review για όλες τις μάσκαρες που έχω. ( Πείτε μου τι προτιμάτε στα σχόλια :)  

Boderm- Acnaid liquid soap 
  

Αυτό είναι το καθαριστικό προσωπου που χρησιμοποιω καθημερινα. Είναι το καθαριστικό που μου έγραψε ο δερματολόγος για την ακμή μου και είμαι αρκετά ευχαριστημένη με αυτό. Έχει μείνει περίπου το μισό και πιστεύω ότι όταν μου τελειώσει θα πάω να το ξαναπάρω απο το φαρμακείο.

Αυτά ήταν τα προίοντα που χρησιμοποιήσα πολύ αυτόν τον μήνα.
Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο :) 
See you soon :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου